خدمات ما

دعا و پرستش روزانه

هر روز صبح ساعت 8 صبح ترکیه(8:30 ایران) در نرم افزار زوم گرد هم می آییم و روز خود را با شکرگزاری، پرستش و دعا آغاز می‌کنیم. شما هم می‌توانید در جلسات روزانه ما شرکت کرده و شهادت‌هایی از کار خداوند را در زندگی ایمانداران از شهرها و کشورهای مختلف بشنوید و خدایمان را پرستش کنیم. شرکت برای عموم در این جلسات آزاد است.

جلسات یکشنبه

روزهای یکشنبه و در روز اتحاد کلیساها در سراسر جهان این فرصت را داریم که علاوه بر دعا و پرستش پیغامی کوتاه از کلام خداوند بشنویم.

مشاوره مسیحی

تیم خادمین پدرانه با افتخار آماده است تا در فراز و نشیبهای زندگی ، شما را همراهی کرده ، یاری رساند . ما باور داریم که هر فرد در لحظات دشوار زندگی نیازمند کسی است که بتواند با او صحبت کند و مشورت بگیرد. در پدرانه، مشاوران ما با قلبی دلسوز و امین، آماده‌اند تا به شما در شرایط مختلف زندگی، با توجه به اصول و ارزش‌های کتاب مقدس، کمک کنند. ما در پدرانه به نقش حیاتی زنان در جامعه و کلیسا ایمان داریم و احترام زیادی قائل هستیم. به همین دلیل، خدمات مشاوره مسیحی ما ، نیازهای خاص بانوان و آقایان را به‌صورت جداگانه مورد توجه قرار دهد، تا هر فرد با آرامش و اطمینان خاطر به گفتگو بپردازد. مشاوران ما با توجه به کلام خدا و با درک عمیق از ارزش‌ها و باورهای مسیحی، شما را در مسیر زندگی روزانه‌تان همراهی می‌کنند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشورت و دعای خصوصی دارید، می‌توانید به ما پیام دهید. ما در کنار شما هستیم تا با حمایت و راهنمایی، شما را در رسیدن به آرامش و رشد ایمانی  یاری کنیم.

مشاوره بانوان

بخش مشاوره بانوان کلیسای پدرانه با هدف ارائه حمایت عاطفی و روحانی به بانوان، فضایی امن و دلسوزانه را فراهم کرده است. در این بخش خادمینی دلسوز و امین همراه بانوان می باشند، تا در مسیر رویارویی با مشکلات شخصی، خانوادگی و اجتماعی، بتوانند از طریق ایمان و اعتماد به خداوند و هدایت روح القدس از این موانع و چالش های روزمره زندگی عبور کنند. خدمات این بخش شامل مشاوره‌های فردی و گروهی، جلسات دعا، مشاوره مسیحی و بشارت خبر خوش انجیل می باشد. هدف ما این است که بانوان در هر مرحله از زندگی خود، از حمایت و راهنمایی‌های مورد نیاز برخوردار شوند و بتوانند با تکیه بر قدرت ایمان و فیض عیسی مسیح و هدایت روح القدس، بر چالش‌ها غلبه کنند.